Mm, dig that pussy!


Dalarna en solig dag för många år sen, snygga människor.

Idag har varit en slapp dag. Vaknade tidigt och käkade frukost och pillade på lite olika olika saker, sen kom Mathilda och Johanna hit och vi gick en promenad med Gayen Junior, Johannas äckliga hund. Jag råkade sparka honom, det kanske var mitt undermedvetna?
Johanna berättade en hemlighet och vi började sjunga pop that pussy! Sen var det basiskt te hos Johanna för att sedan bege sig på utflykt till OC. Nu hade jag tänkt att kolla på Tropic thunder eftersom jag inte orkade göra det igår kväll.

Jag vill gå ut! Har inte gjort det på hela 2009! Så jag hoppas på imorgon, så ska jag ha på mig mina nya kläder som jag köpte när Planet och jag var i stan. Kom på att detta är ju vårat lov - precis som alltid! Så ska nog höra av mig lite henne och höra vad hon ska hitta på ikväll.. Säkert smack that pussy!

Lisa är i Tegefjäll och kollar läget. Hade gärna joinat om det inte vore så att man skulle behöva hänga med henne en hel vecka.. Skulle aldrig palla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0