Ost

Så var det första dagen i skolan. En lång och jobbig dag.
Hade en lektion sen var det dags att kila till Nacka Forum och klippa sig med Stella, det avr en ruskigt konstig "styling" jag fick av mina nya frippa. Hon kletade in händerna med vax och gnuggade det i min hårbotten så nu är mitt hår kletigt, hårt och rufsigt a la fjortizZz. Är nöjd.

Och nu när jag är hemma har jag tråkigt, jag måste hitta på något kul att göra! Har ju lovat mig själv att inte glo på tv hela tiden så jag måste hitta på något. Jag har planer, sy kuddar och måla databordet men det kan jag inte göra nu. Måste ju läsa klart Giftas men det känns inte så taggat precis.
Tjoho, nu blev Desperate klart här.. Så tjipp!

Och om man vill va en go' människa kan man bli medlem här och få lite presentkort..
http://www.gratismode.se/?c=35357

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0