Det blir nästa helg

Idag är det söndagmen inte vilken söndag som helst, söndag den 25 januari. Borde väl egentligen ha betytt lön lön i fredags, men så var inte läget så det blev utgång för att fira att vi inte fått någon lön och var panka.
Det var jag, Emelie, Hanna och Sandra och vi började den storslagna kvällen på Wollmars. Där spanade vi på ursnygga män tills det vattnade i munnen, då ville jag och Hanna kila iväg och parta galet men Sandra ville sitta och njuta av sin corona i sin ensamhet, det fick hon inte för Emelie så det blev tjaaat. Sen drog vi vidare till White room typ..



Där var det mycket porr, började med porr på toan, sen såg vi en ruskigt porrig tjej med något för kort tröja (eller för mycket fläsk, hur som helst det hängde över) och lite senare låg hon på golvet och fick lite hångel. Emelie var ju inte sämre hon.
Sen var det restaurang Gyllene Måsen, fick en burgare av Emelie på bussen hem, ooj. Det är tråkigt att vara vego när det inte finns något att äta utom pommes!



När jag precis pratat klart med Emelie i telefonen och var precis inne på min tomt gled jag ner för isbanan och ramlade i trappan, skadan blev minimal - ett blåmärke så litet att man knappt ser det! Det gjorde min kväll.

Nästa dag var jag en trött tjej, blev bjuden hem till Johanna för att baka bullar. Fick dock inte baka utan kolla på, Lisa kom när det var dags att äta och det blev en hel del bullätning för alla. Kvällen kan man sammanfatta med ett enda ord: KAOS!



Jag vaknade halv två idag och åkte på visning för en lägenhet i lillängen, den var fin. Nu ska jag vara girlygirly och noppa ögonbrynen sen ska jag läsa min bok som jag skulle ha läst ut i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0