Fem veckor och en dag

Tensta, för två veckor sen hade jag aldrig varit där och nu har jag varit där fem gånger.. Det tar en stund att åka dit men jag håller på med ett experiment: undersöka vilken väg som går snabbast dit. Tyvärr störs experimentet om man har en obegåvad bror som inte svänger när man ska. Ena sekunden irrar man runt i Solna och skriker för att man är så arg och sen visar det sig att man visst var vid Bromma.

Idag lekte jag med min curry-familj efter att jag varit i Tensta. Vi promenerade hem hit från Orminge och det tog förvånande lång tid. Sen var jag en mogen mamma som diskade (plockade ur diskmaskinen). Jag kände mig så vuxen när mor kom hem efter att ha varit ute med sina kompisar.
Vilken hemmafru jag är! LOVELY.

Måste nog åka till Tensta igen för jag kom på att jag glömde prata med Fredrik om saker jag hade lovat Emmy att prata om.. Och nu ska jag lägga mig och sussa för jag har blivit gammal också, lägger mig tidigt och vaknar typ nio (!!!) på morgonen.

Hihi upptäckte att jag hade massa härliga och sexiga och farliga bilder från studenten på min kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0