Jag vill ha sol igen

Kände att mitt förra inlägg var NÅGOT negativt.
Idag är jag supersjuk, skulle egentligen till arbetsförmedlingen för att försöka få ett jobb där man får betalt men jag är fortfarande en fattig hundvalp som nu också är sjuk.
Min näsa snorar sönder, jag hostar upp mina lungor, mina halsmandlar vill göra sig sedda och jag misstänker att febern bubblar i min hjärna. Försöker verkligen bli frisk, ligger i sängen och gör allt för att bli frisk. Tänker goda tankar och ligger superstill så min kropp kan koncentrera sig på att bli frisk.

Fast nu blev det tråkigt så jag hoppade in på youtube och kollade på när någon tog bort sin tatuering med laser och det såg inte ut att vara så skönt. Förstår faktiskt inte varför man skulle ta bort en tatuering, då skulle man väl inte göra den från början? Själva grejen är ju att den sitter där för alltid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0