Nu är det bara fem veckor kvar

Åh den här sommaren bjuder verkligen på det bästa!! Ligger hemma med feber och supersvettiga armhålor. Utanför huset har det vräkt ner regn idag men jag är ändå rätt glad.
I fredags åkte jag och Lisa till Tensta, på vägen dit fick vi många vänner och helt av allt ville vi inte gå på inflyttningsfest (som var anledningen till att vi åkte dit) för Lisa ville leka med sina söta småpojkar hon såg och jag ville busa med min snygga rastaman jag mötte. Men det gjorde vi inte, vi gick till Fredriks lägenhet och drack sangria, sprit, öl och vin. Tyvärr glömde jag kameran men jag känner på mig att bilderna som skulle tagits där ändå hade varit för konstiga för att visas.

EX:
  • Lisa blir våldtagen i klädkammaren
  • Lisa skiter och läser Situation Stockholm
  • Någon spyr i trappuppgången
  • Någon häller rödvin på den persiska mattan
Och inget av detta hade varit kul att se på bild.
Men detta kan va kul att se på bild..
Eller i verkligheten för det gör jag fem dagar i veckan och får jävligt bra betalt för det.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Love and understanding for da flu.



Ses när du är flu-fri!

2009-07-15 @ 20:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0