Nu blev jag så aaaaaaaaaaaarg!!

Åh känner att bloggen pyser av all aktivitet här. Men jag har faktiskt vart utan internet några.. veckor? Hur som haver har det resulterat i torka här, noll koll på fejsbook (!!!!??!!!!!!) och en saftig faktura på tradera. WHAT?! Ska Frida betala förseningsavgift?! VA?! Måste jag?!?!
Detta gjorde att jag fick en liten tår i ögat, fick en STOR tår i ögat när jag gick in och såg att jag fått min lön. FEM TUSEN JÄVLA KRONOR! Alltsåååå.. Jag hade ju lika gärna kunna ligga hemma hela den här månaden och inte lämna huset en sekund. Det hade jag tjänat lika mycket på.
Fy fan för vilken fattif liten hundvalp jag är. Nu börjar min hjärna kokar för jag tänker på att jag verkligen är deras lilla bitch som gör vad som helst. Jag menar VART FAN ÄR MIN LÖNESPECIFIKATION?!?!??!?!?!! Skulle gärna vilja se vad det är jag har gjort för att straffas på detta sätt. Hade blivit gladare om jag inte fått något alls. För då hade det varit välgörenhet och hellre det än några fjuttiga slantar i fickan.

ALLA SOM INTE SKICKAR MIG MINST TUSEN SPÄNN GENAST KAN GÅ OCH DÖ!!! (Gäller varje gång man läser denna rad)

Kommentarer
Postat av: Doe

LOL;P

2009-08-09 @ 12:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0