Usch

ÅH vilken svettig dag. Svett som till största delen inte berodde på den enormt osköna hettan. Den ligger som ett täcke över Stockholm och jag vill inte röra mig någonstans, jag vill mest bara hålla mina armar tätt intill kroppen och ligga still i skuggan. Flaxar jag med mina armar, om ens bara pyttelite, stiger en odör av en annan värld. Det vill jag inte känna.

Från och med idag är jag helt ensam. Kommer aldrig komma hem och möta min bror (eller hans godsaker från waynes!!) men jag kommer heller aldrig behöva vara rädd om mina saker. Min mat och mitt godis kommer inte att ätas upp av någon annan än mig. Mina saker kommer inte förstöras eller tappas bort av någon annan än mig.
Och jag kan åka dit och hälsa på. Jag menar det tog ju bara en timme att hitta dit för mig idag. Och då åkte jag inte kommunalt.

Nu ska jag sova för imorgon kommer vara ännu en dag då jag kommer bada i svett.

BTW hoppas jag verkligen att Emmy kommer hit på fredag. Skulle va SUPERGÖTT att få träffa den hästen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0