Fredag = Fest = Naturgodis = Inte naturligt = Konstiga ämnen

OOOOOOOH fredag kväll. Alla partajar!!! Verkar det som för ingen är inne på msn, iofs har jag bara 16 kontakter men det verkar som att alla dom har bättre saker för sig.. Som att ta studenten. Men sånt slutade jag pyssla med för ett tag sen.

Idag blev jag uppraggad av en 45-årig alkis. Han var lite söt och tyckte att det var underbligt att jag hade en basker på mig men tyckte att det verkade mer rimligt när han fick veta att jag gillade reggae och hiphop. Förstår inte riktigt varför det gjorde saken lättare att förstå.

Tänkte köra en uppföljare på studenten innan jag startar The Sims och spelar med min älskade Familjen RÖVSMÖR.

Det blev lunchen och aulan här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0