MIIIH studenten!!

JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!!! Igår var det champagnefrukost, fotografering, äcklig lunch, kort samling i aulan och sen utspring! Självklart sprang vi ut sist av alla... Men fint folk kommer sent.
Sen var det åka flak, musiken var inte den önskade, det var gegga på marken och där låg jag ett flertal gånger och gurglade runt för chauffören kunde inte köra lastbil.
Sen  var det mottagning. Resan till Asien - klappat och klart! Som tur var fick jag ingen jävla hoppa fallskärms-grej av mor och far. Jag får åka zorbing med Fredrik!!!

Jag var oerhört trött efter flaket, jag och Mikaela duschade och la oss i min säng och sov. Minns inte vad jag drömde men de där tio minutrarna var guld för oss.
Slutskivan då... Kul förutom att en viss människa ville göra min kväll till bajs. Men jag ignorerade det och hade kul ändå. Dagen började med telefonsamtal från samma människa och jag blev så aaaarg att jag skakade! Det kommer ta ett bra tag innan jag kommer kunna tänka på personen utan att bli arg.

Nu ska jag duscha!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0