Om en månad händer det något

Miihihihi jag har varit en mycket busig flicka!  Jag har inte bloggat på fyra dagar! Men det skiter jag i för det betyder att jag har ett liv. Möhöhö vem försöker jag lura?

Senaste dagarna har jag spelat kubb med Stella och Ellen. Ganska tjatigt eftersom jag verkligen äger sönder alla och det blir ju ingen spänning när man spelar mot förlorare. Sen har jag legat och STEKT i min hängmatta!! Yes sir, farsan kilade iväg och köpte ne kungatron som jag kan ligga och glassa i hela dagarna. Dock ser man ut som kassler efteråt för fläsket letar sig in i rutorna på tyget.
Imorgon ska jag jobba. Äckliga bajsOrminge ska jag till.. Har blivit lite som ett ställe som jag både älskar och hatar. Jag hatar att gå dit för att jobba, jag älskar att gå förbi där när jag inte jobbar och skratta jordgubbarna rakt i ansiktet. Oh yes. Två dagar nu sen är jag långledig! (Två dagar HAHA.)

Nu måste jag rensa lite i mitt rum. Först vill jag göra en lista på saker man kan hitta där:
  • En påse torkade bananer
  • Ett papper med Leos spya på
  • Ett täcke med Leos spya på
  • Tio par strumpor som har förmultnat av fotsvett (alltså tio jordhögar nu)
  • Två tomma ölburkar sen förrförra lördagen
  • En tom champagneflaska sen förrförra lördagen
  • En termos med två veckor gamalt te i
  • Tre tomma godispåsar
  • En halvrutten jordgubbe
Tur att jag slängde det där glaset med möglig äppeljuice i som stod vid min säng i två och en halv vecka. Annars hade den där listan blivit så jävla äcklig! Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0