Sista dagen "i skolan" avklarad. Studenten nästa!!

Om tio timmar sitter jag för sista gången i mitt liv i skolan. Hur gött känns inte det på en skala? Kan inte beskriva. Och nu börjar det pirra lite i maggropen, alla frågar hela tiden om jag är nervös men jag har sagt NEEEJ hela tiden. Men nu börjar det verkligen kännas. Jag kan bara inte sluta tro att något kommer hända.

Idag hade vi leka med klassen-dag. Inte för att det inte alls var uppdelat.



Det var oerhört svettigt och jag klagade så mycket jag bara kunde. Men jag tror ändå att Max uppskattade att få pilla mellan mina svettiga valkar och gnida sig lite på min blöta rygg.

Men åååh. Jag vet inte riktigt vad jag känner, jag känner nog att jag ska städa klart mitt rum och lägga mig och läsa. Det känns som att jag har glömt TUSEN saker, plus att om det ska vara kallt imorgon får jag antingen frysa stjärten av mig eller gå runt som en blottare (dvs. lång jacka som ger intrycket av att jag är naken under=blottare!).

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag förfarar att en tutte snart hoppar fram. Det är väl inte en GIF-bild?

2009-06-08 @ 21:41:21
Postat av: Anonym

hah GIF-bild?

2009-06-10 @ 00:30:51
URL: http://nude.blogg.se/
Postat av: Frida

Jaa en sån liten animation. Som va poppis på 90-talet.

2009-06-18 @ 16:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0