Åh vad jobbigt detta var...

Man skulle ju kunna tro att jag klagar på mitt jobb för att jag är en så bortskämd snorunge. Men så är det inte för jag är varken bortskämd eller en unge, snorig kan jag hålla med om att jag är.
Men jag tycker verkligen inte om att sitta och frysa i Orminge centrum sent på kvällen eller tidigt på morgonen helt ensam. Därför vill jag att någon ger mig ett stekigt jobb nu, helst ska man bara behöva sitta någonstans (där dte är varmt!) och fika. För det är jag bra på, alltså att dricka te eller kaffe och äta choklad eller andra godsaker. Kan även äta sånt som jag inte tycker är gott om det anses vara gott, typ prinsesstårta.
Och inte behöver jag ha några trevliga arbetskamrater att fika med/dela fikan med utan jag klarar mig utmärkt själv. Om man jämför förra sommarens arbete på himmelska Posten känns Finnerödja som helvetet på jorden. Det tar i snitt sju och en halv timme för mig att tina efter ett kvällspass (alltså lagom tills jag anländer på jobbet igen nästa dag).

Men såhär kul har min sommar varit hittills:


Kommentarer
Postat av: e

"så KUL har min sommar varit" jag ser nog att det närmar sig min väg....

2009-06-15 @ 21:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0