Har jag ätit annat än tårta, kakor & godis idag? NEJ

Så blev man portad från sin födelsedagsfika.
Satt uppe och öppnade presenter, käkade tårta och drack kaffe. Sen sa dom åt mig att gå och gömma mig i källaren, tydligen får man inte ens vara med på sitt eget kalas längre. Men det var väl lika bra, måste ju göra klart den förbannade geo/sv uppsatsen, har börjat nu iaf.
Det är så tråkigt att allt annat blir så jävla kul, typ all skit som ligger på mitt golv vill jag bara städa undan trots att den inte stört mig innan, jag vill läsa utdrag från senaste riksdagsmötet (?) och blir extremt sugen på att skaffa en brevvän i något spännande land.

Men nu ska jag ta tag i det här för att sen kolla på film och mysa lite i mitt svett ikväll. Känner mig nämligen lite klibbig i armhålan och håret fick Emelie och Stella att hoppa högt och vråla när dom såg det.. Detta var igår så man vill inte ens tänka på hur det är idag.
Har förresten fått en del andra härliga födelsedagspresenter, en hjord med upproriska finnar i pannan och ett mindre kebnekaise på min fagra kind. Det är mysigt, speciellt när man blir fotad av släktingar och inte har någon som helst aning vart bilderna hamnar sen.

(Far frågade precis vad min klass hette, de pular med vad jag ska få för bild på studenten. Jag KRÄVDE att det skulle stå Frida och inget annat, jag hotade med att om dom skulle få för sig att skriva Frida Å skulle de alla få dö en plågsam död.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0