Ingen kille kommer nånsin ta Filips plats

Hihi nu har jag bakat tårta (den smakar nog bajs förhoppningsvis), duschat bort svetten från tränignen och försökt boka biljetter till örebro. Känns som att det inte klirrar dödsskönt i plånkan efteråt, 2 000 spänn för en bussbiljett dit känns väl ändå lite överdrivet. Nog för att Örebro är en fin stad med det bästa köpcentrat, eller iaf bästa namnet KRÄMAREN men då så jävla värt det känns det inte.
Okej, vad jag känner att jag värderar Emmy lågt nu, men får hon ta för hon skrev nyss till mig på msn att hon ville hoppa på mitt huvud.

Hur som helst ville jag bara lägga upp en bild på mitt sköna och godluktande sovsällskap. Trots att jag fyller 19 imorgon (snyft) kommer jag aldrig att bli vuxen, kommer alltid att vara ett barn.


Och nåde den som säger att min prins är ful, jag lovar jag slår ner alla med svärdet som händer här utanför datarummet (det är sant, svärdet kommer från första världskriget och har huggit en och annan hals. Pappa har själv gjort det i slöjden -57, alltså 1857).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0