Nu ska jag ta en mogen promenad

Idag fyller Thåström år!! Och jag med!
Bara det att han är något äldre, tack och lov. Åldersnojan började nämligen när jag var runt fjorton, femton. Kände mig supergammal och började leta efter rynkor. Och fann.

Hur som haver, vaknade klockan sex i morse. Ingen som sjöng. Så jag somnade om och vaknade klockan sju av att min mor sjöng lite falskt och att far tog i för full hals och vrålade HURRA!!! Kunde inte hålla mig för skratt så fick jag en kamera upptryckt i mitt nyvakna tryne. Undrar hur den bilden ser ut, säkert söt.

Annars fick jag presenter av personer som inte var närvarande, typ Emmy och Fredrik. Jag blev glad men tog lite illa upp av Emmys present då den utstrålade att jag 1. Har dålig andedräkt 2. Behöver bättra på mina raggningsrepliker 3. Bör sluta sprida mina könssjukdomar.



Lite elakt bara att ge mig en bok med dåliga raggningsrepliker, dock hittade jag inga dåliga där i utan väldigt många som jag ska använda mig av ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0