Snart är man en fri kvinna


Jag skulle aldrig få för mig att skaffa en hund, hundar är äckliga! Tacka vet jag katter, gärna tjockiskatter som man kan ha runt halsen. Enda gången jag bär päls är när den kommer med innehåll, då vill man bara käka lite och önskar att man inte var vego..
Idag är det AA, kommer bli lovely. Jag kanske ska svulla lite godis också eftersom imorgon börjar mitt nyttiga liv. Det har inte varit den bästa och nyttigaste maten här hemma på senaste tiden. Städningen har väl vart lite sisådär känner jag också, det kliar satan i min näsa och jag snorar sönder här.

Annars då, jo skolan suger på min snopp. Idag är det 13 veckor kvar och ju närmare slutet man kommer desto mer trött blir jag på allt. Ex. hur jävla intresserade folk kan vara över en jävla studentmössa, jag menar spelar det någon roll hur den ser ut egentligen? Man har på sig den en halv jävla dag i hela sitt liv sen kommer den ligga uppe på vinden i 50 år tills man av misstag slänger den eller så börjar den mögla.
Sen allt tjat om studentklänningar, vad man ska plugga till efteråt och allt sånt där. Jag blir bara så trött på allt tjafs för jag bryr mig inte!
Studentskivan, verkar suga pung. Dåligt ställe, vi blir lurade på pengar och bajstråkigt tema. Jävla Helenes krog.

Kan ingen spola fram tiden tills augusti?!

Kommentarer
Postat av: Malin

Säger hon som köpt klänningen till slutskivan redan nu? ;)

Nej men vadå lurade på pengar?!

2009-03-04 @ 12:13:00
URL: http://malti.blogg.se/
Postat av: Anonym

dels för att vi inte har ngt kontrakt.. så allt ändras ju hela tiden! och vi ska sälja våra biljetter för 120 alla andra för 100.. plus att vår middag typ är 100 spänn dyrare än alla andras också. allt stiger i pris!

2009-03-04 @ 20:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0