Finns det något finare än norska?

Hela Europa har gått och blivit kära. Jag är inte sämre jag. Äntligen har jag hittat den där mannen, han som jag ska bilda familj med. Vi ska få söta apungar (för både han och jag bär på de underbara ap-generna), mata varandra med chokladdoppade jordgubbar, vandra hand i hand på fina sommarängar och bada nakna i Oslofjorden.
Ja, jag pratar självklart om Alexander Rybak.
Tyvärr verkar det som sagt inte som att jag är den enda som har gått och blivit kär. Men som tur är har jag första pax på honom, i sommar blir det ingen Asienresa tyvärr. Det blir till att åka till Norge och leta efter honom, han ska tydligen finnas uppe bland bergen. Måste lära mig klättra och döda höjdskräcken. Visst är det gulligt, vad gör man inte för kärleken?

Nu gäller det bara att sätta igång fort och bli på smällen fort så våra barn kan leka tillsammans, Stella.


Alexander. Kolla vilken bra mamma jag kommer bli, redan nu kör jag barnvagn med en sån säkerhet. När det är vår unge som ligger där i kommer jag kunna skutta joddlandes i bergen i Norge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0