Grillning hela helgen

I fredags grillade jag, Lisa och Mathilda. Finns inget härligare än halloumiburgare men ändå kunde jag inte äta det igår när vi grillade hos Johanna också, jag får inte föräta mig på det. Eller jo.. Från och med nu ska jag äta det varje gång jag grillar.
Sen på lördagen gjorde jag, Mathilda och Johanna i ordning en liten picnic med ostar, kex, vindruvor, vin och päron som vi mumsade i oss när Lisa efter mycket letande hittade fram till oss.
Sen ringde Stella, hon ville komma och hälsa på med sin baby boy så det gjorde de. Spänningen var olidlig från de andras sida innan de kom fram. Lisa, Johanna och Mathilda stog upp och spejade efter de när de anlände.
På kvällen blev det ju då grillning igen hos Johanna, melodifestivalen och lite sånt.



Jag filmade hela kalaset... Eftersom det var Lisas födelsedagspicnic ville vi vara snälla och göra en The Hills-film till henne. Vilka vänner hon har.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Vilken underbar film!! Skicka till mig!

2009-05-20 @ 15:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0