Nu vill jag kolla AA & TL med Stellis!!!

Igår var det skiva, det var grillning hos Lisa och grillmästarn var on fire. Tyvärr var inte grillen det så därför blev det slemmiga (men GODA) halloumiburgare con mucho dressing.
Sen försökte vi klä ut oss till Sjöröv.-Fabbe, Jokke med kniven och Oskar. Mathilda och Lisa blev lyckade, hur mycket jag än försökte såg jag ut som en superfjortis med en aning för mycket smink och tuperat hår. Det slutade med att jag blev en smutsig fjortis-Oskar.
Mot slutet startades operation motverka bakfylla, den går till såhär:
  • Drick så mycket vatten att det sugs upp av alla organ i kroppen, det ska alltså inte gå att kissa ut
  • Käka en saftig pommes med dressing
  • Käka på grannens pommes
  • Drick lite mer vatten
  • Vakna så kissnödig att det känns som att blåsan ska sprängas
  • Drick mer vatten
  • Ät godis
Lyckades det? Kan säga såhär: mådde inte toppen. Ville lägga mig ner och dö istället för att åka på arbetsintervju, en resa på en och en halv timme. Med lite hjälp från Fredrik (han släpade mig ur sängen och kastade in mig i duschen med täcket på) så gjorde jag mig snyggare än snyggast och åkte till hemlig ort för att söka hemligt jobb. JA vi snackar om drömjobbet nu.

Jag straffar mor&far för att de vägrade skjutsa mig genom att inte yttra något alls om hur det gick. Det lär ju visa sig i framtiden.
Hur som haver, det var rätt fint där borta på den hemliga orten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0