Damp

Sag att ett visst Plahn hade kommenterat om Fraga Olle-dokumentaren. Det gor mig.. GLAD! Som jag har vantat pa att fa se den, jag hoppas verkligen inte att du har kollat pa den utan mig Mathilda!

Idag aker vi till Vang Vieng da. Emmy ar en riktig argbigga!! Jag ar nastan radd for henne, jag forstar verkligen hur Elin kande nar vi var i England. Men det har ar nog varre.
Det gar inte att prata med manniskan. Hon HATAR Laos. For att det ar sa mycket problem har, inte for att det ar m,er problem i det har landet an vad det ar i Sverige eller Malaysia. Jag antar att det ar for att hon bara kakade en yoghurt till frukost. Vilken mamma jag kanner mig som.

Nu ska jag satta in pengar pa hennes konto eftersom mitt bankkort vagrar fungera nagonstans. Hoppas hon blir lite glad av det. Annars far jag val skrapa ihop lite pengar sa jag kan kopa pringles eller oreos till henne for da blir hon glad.

Tjipp o hej


Kommentarer
Postat av: ett visst plahn

Du behöver inte oroa dig, den sparar jag till oss ;) Har bara sett reklamen där "starchris" skymtar förbi, mums är allt jag förmår att säga om de!

2009-09-14 @ 18:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0