SAWADEEKAAAAAAAAAA

Bye bye Lao. HELLO THAILAND!!
Antligen ar jag inte den enda i familjen akerberg som aldrig har varit i thailand. Det kanns gott! Sa nu sitter vi har pa vart lyxhotell pa khao san road och steker i var underbara air con som inte droppar vatten (som i Lao). Den har dagen har spenderats i var underbara pool som ar pa taket, ja du laste ratt: PA TAKET!! Utsikt over hela Bangkok. Ja vi lever lyxliv!

Vi ar dom stekigaste backpackers som finns i hela sydostasien. Jisses vad det svider i plankan att betala 100 kr per natt for detta men Lao ar sa billigt att man nastan far betalt for att skita.
Apropa det.. Allt jag kakar rinner bara rakt genom mig, sa fort jag kakar nagot blir jag skitnodig och skiter ut det. Inte bra, Emmy ar arg pa mig for att hon tror att jag ar en tjock anorektiker som inte vet att jag ar anorektiker annu. For jag blir matt efter bara nagra tuggor mat.
Emmy daremot ar gravid, hennes tuttar at bomber som gor ont plus att hon ar hungrig hela tiden. Vi misstanker att det har skett en omedveten befruktning i poolen i Vientiane. En ensam spermie har sokt sig in i Emmys murra och byggt bo, bestamt sig for att stanna.

Sa snart kommer Emmy vara en mamma/!!


Kommentarer
Postat av: Miras

gillar era teorier starkt!

2009-09-25 @ 02:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0