Tillbaka i Vientiane, svett

Nu har vi lamnat Vang Vieng. Fick inte det avslutet jag ville ha. For jag var en dum javel, fy satan. Usch jag vet att jag hade kunnat gora nagot at allt det har men nu kan jag inte det.

Hur som helst. Tubing AR SKITKUL men inte for alla. Speciellt inte for den dar killen som dog!!! OJ DAAA vad agda ni blev dar hemma nu...

Hur som haver, Vientiane ar en stad som inte bor kallas for stad. Det ar en lite storre by an Vang Vieng som ar tiny tiny.
Igar nar vi lamnade Vang Vieng ville jag do. Jag har nog aldrig varit sa bakis i hela mitt liv, borjade dagen med att spy galla och grata lite for att jag tyckte sa synd om mig sjalv. Sen lovade jag mig sjalv att aldrig dricka mer, sen at jag ett chips och spydde ett chips plus galla. Sen duschade jag och dog nastan av anstrangningen.
Sen lag jag pa en restaurang i tre timmar och vantade pa att en buss skulle komma och hamta upp oss for att kora oss till Vientiane.
Val har ville jag do annu mer, at nagra gurkbitar sen lyssnade jag pa pang prego i min sang. Plotsligt kandes allt en aning battre, sen fick jag sms av Lisa och hon sa de finaste orden jag naggonsin last:
Jag hoppas du kan forestalla dig att jag haller upp dit har (nar jag spyr da).

Sa jag somnade med en gnutta lycka i kroppen.
Imorgon blir det BANGKOK!!!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Fridaslida jag önskar jag kunde varit där och spytt med dig! men jag är glad att mina FINA ord hjälpte haha. Jag blev lite rädd och orolig när jag fick ditt sms... Ha det bra i bangkok :D

2009-09-21 @ 22:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0