tsunami pa vag

Lilla Mathilda det ar ingen javla orkan har. Det borde val anda jag veta! Daremot har jag lite pirr i magen... Vid frukosten ringde det pa emmys mobil men hon vagrade svara (for det kostar om man inte har thai nummer mohahah). Det skulle hon gjort for nagon minut senare kommer ett sms:
Det ar en tsunami pa vag mot er. Hall er borta fran havet
Kanns ju inte for javla latt att halla sig borta fran havet nar man bor pa en liten o som heter koh samui. Sa nu har vi bokat elefanter som ska klattra oss upp i bergen om nagra timmar. Hoppas verkligen att tsunamin ar over nar vi kommer ner.

Nu borjade en man vissla i en visselpipa!!! OOOOOOOOOOH shit vi maste nog rusa upp i bergen pronto!! Min kista borjar kanna av oroligheterna och ville satta sig pa toan och klamma. Ah nar vagen skoljer over oss kommer anda ingen marka att jag har skitit pa mig.

Sa om jag nu dor. Hoppas att vissa vet att jag alskar dom och att andra vet att dom inte far en gnutta karlek av mig fran graven.

KYSS!

Ps. Nar jag dor och nagon hittar min kamera behover jag inte vara radd att mina bilder ska spridas over hela varlden. For det gar namligen inte att komma at mina bilder langre. MIN KAMERA HAR BLIVIT FORSTORD AV LAOS SUPERFITTIGA DATORER!!! Alla datorer i laos kan verkligen pilla upp nat i roven tills det gor for javla ont.
(arg frida)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hoppas elefanterna för er bort från det kraftiga vattnet! Min kollega på jobbet har fått mig att tro på andar och healing. Så jag skall föra min energi till er!

2009-09-30 @ 19:27:45
Postat av: plahnet

Okej gud va skönt att de inte kommer nån orkan utan ett tsunami ist, känns verkligen så mycket bättre!

2009-10-01 @ 18:59:01
Postat av: plahnet

Okej gud va skönt att de inte kommer nån orkan utan ett tsunami ist, känns verkligen så mycket bättre!

2009-10-01 @ 18:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0