Klagoinlagg

Yes da sitter man har igen. Denna gang sjuk och helt snurrig i bollen. Hungrig men inte sugen pa nagot. Kanske skulle en knackemacka med hushallsost kunna glida ner i kistan. Eller lite blodpudding eller bara en snabb vanda pa taco bar skulle kanske kunna muntra upp mig.

Jag ar all alone, sjuk och svettig. Har ingenting att gora heller.

Ibland vore det skont att kunna transferera sig till Sverige en stund.

Maste nog kila ivag och kaka lite. Klockan ar ju typ halv fem och jag har bara druckit lite vatten och te idag.

I mandags var jag och Stella ute. Arga pa vara man hittade vi tva andra fynd som bjod pa ol hela natten lang. Vi tog en runda pa underground bar, kandes lite som back in the days. Somnade inte forran en stund efter att Ris vackarklocka hade ringt. Var vaken till sju.
Det kandes igar. Jag var trott och inte alls hungrig. Idag ar jag sjuk. Bla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3!!!

2010-04-28 @ 22:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0