Hej då Sverige, vi ses nästa år

Packar ner i resväskan, packar ner i kartonger, slänger saker. Mitt rum ska tömmas. Imorgon lämnar jag Sverige, "flyttar" skulle man väl kunna säga eftersom jag tar mitt pick och pack. Kommer ju fortfarande ha kvar mitt hem i Sverige men inte ha något sovrum, jag kommer alltså under en tid vara hemlös. Hoppas jag har en snäll pojkvän som låter mig bo hos honom trots att jag fått dirre.

Imorgon, halv tolv lämnar jag lyan och kommer antagligen inte tillbaka det här året. Men jag får se vad som händer. Vem vet vad som händer där nere. Jag har en plan men den behöver man ju inte följa för fem öre.

Lite småågest är dagens känsla. Lite sorgsen, ganska mycket stressad. Men det känns ändå på något sätt så himla ledsamt att åka ner dit. Men jag vet ju att så fort det blir höst här hemma hamnar alla i någon depression och jag med. Så kommer jag att längta tillbaka till Thailand. Bäst att åka innan det händer.

Men hej då vi ses snart vill jag säga till dom som läser här och som jag inte hunnit säga det till ännu. Kommer sakna alla så himla mycket det vet jag. Jag har insett saker i Norge som jag hoppas att jag inte glömmer där nere.. Att jag älskar min familj och mina vänner så mycket!

Kommentarer
Postat av: e

gosegriseeeen miss u redaaan

2010-08-24 @ 01:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0