SUUUPAAA!!! hihi

Nu finns Le Fest (som inte är Le Fest) på facebook så kila dit snarast och kolla om du är bjuden!
Ikväll är det en annan fest. Vi ska äta thaimat och dricka rosé. Är det en fin blandning? Tur att jag inte är någon finsmakare på varken mat eller dryck trots mat och vinprovningen på Lofoten. Allt går ner.
Igår kväll kände jag mig som en klubbad säl, eller som en isbjörn på jakt efter ett smältande isblock att flyta på. Utmattad, snurrig i bollen och hela köret. Tappade rösten lite smått när jag skulle sova så jag hade stora problem med att prata i sömnen i natt.

Men nu börjar det kurra ordentligt i kistan och vinet är kallt så jag väntar bara på att fröken Eriksson ska slå en signal så jag kan kila iväg. Först måste jag bara göra plats i magen för krubb och sätta på mig lite kläder.
(Jaa, för hela dagen idag har jag gått runt med shorts och t-shirt. Vilken sommar! Tur att jag inte är kvar där uppe i fecking Henningsvaer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0