Wooh ge mig mer Johanna!

Jag har ätit massa gott idag ju! I morse kunde jag dock inte äta men sen har jag kompenserat det med naturgodis, morotskaka, biff o potatis, hallon, smultron och grädde. Och kvällen har knappt börjat.
Fick en "ipren" av Johanna som hennes far har kokat ihop själv (eller nåt sånt) och den gjorde susen. Kunde knapra nötter med alla mina tänder. Kan svälja utan att dö en smula. Life is great!
Frågan är bara vad jag gör när denna slutar att verka? Är ju egentligen inget big fan alls av värktabletter men nu när jag väl har börjat knapra känns livet bara så himla kul. Sitter en liten rosa groda bredvid mig här i sängen nu.

Ikväll ska jag träffa knubbsälen Lisa. Vi lär väl dra till Sture P och skaka loss. Eller sitta hemma och virka underkläder.
Imorgon då jävlar börjar dagen tidigt, åka till Leos morfar och dumpa honom där sen ska jag och hans morsa röja loss ordentligt inne i stan. Festa järnet på ambassaden och sen vet ingen vart dagen slutar. När det gäller oss kan man aldrig vara säker. Sist hamnade vi ju på en helvild fika hos Bella där det flög kiss och bajs åt alla håll och kanter (okej, kanske inte blir lika vilt när inte Leo är med men vem vet?). Imorgon kanske vi tar en fika eller kollar i någon affär bara sådär helt utan vidare.
Ja, vi är så tokiga.

Nu jävlar ska jag kolla på Scrubs eller något sånt. Vänta på knubbisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0