Faranginvasion i KH

All by myself igen.. "Vaknade" klockan sex i morse och körde Mathilda till hennes transfer och sa hej då. Sen åkte jag tillbaka hem till den varma sängen och sussade vidare i ungefär sex timmar till hehe. Skönt. Bra för mig.
Mathilda var ju här en vecka men det hann ändå inte hända särskilt mycket, dåligt väder mest hela tiden så ingen som helst lust att gå till stranden egentligen, ligga där i duggregnet men det gjorde vi några gånger ändå. Hade planer på att åka iväg på lite andra äventyr men kom liksom aldrig iväg på grund av vädret och för att jag är så jävla fattig att jag egentligen bara kan lägga pengar på mat. Den senaste veckan blev det dock en jävla massa pengar på mat och godis och sånt där onödigt så nu blir det nudlar ända fram till påsken.

Plahnet for ju iväg till Koh Samui, man får ju hoppas att det är lite roligare där än vad jag minns det och att hon får lite sol som hon vill ha. Men det är dåliga tider att åka till Thailand om man vill ha sol nu, det är ju trots allt regnperiod. Men jag klagar inte! Idag är det väldigt kyligt ute, så kallt att jag överväger att hoppa över morgonduschen.
Åker kanske snart med Denice till Krabi town och knallar runt på Tesco. Hon måste ju shoppa massa nytt till nya lyan.
Kan ju säga att det finns en gata här i Klong Hang som jag förut kallade Soi Farang (Vitinggatan) för det bodde typ tre faranger på den lilla fnuttiga gatan. Men nu jävlar finns farangområdet numero uno bakom Slevas i KH. Där bor Madde, Stella, Bella och Denice. Invasion! Till råga på det bodde det en annan farang där innan och nu har det flyttat in en ny farangman och Maddes granne har en farangkille.. Alltså typ sju vitansikten på den lilla ytan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0