Fem dagar till julafton

Dålig jag har blitt på att skriva här. Här kommer en liten update! Igår var vi (japp, jag och Ri inga andra vill ju umgås med oss) inne i Krabi town, shoppade loss för över 800 balobas på Tesco och traskade runt ett tag på nattmarknaden. Köpte två julklappar.
Har köpt min julklapp till Leo och egentligen vill jag ge den till honom NU, det skulle ju vara bäst men han är ändå inte i Ao Nang så vi kan vänta några dagar till. Har ju planerat denna julklapp till honom hur länge som helst och jag känner mig jävligt nöjd.

Idag kommer de tre små grisarna Hanna, Malin och Sara! De skrev på facebook att de skulle komma runt tio-tiden så jag väntar bara på ett litet samtal där de berättar vilket hotell de bor på så jag kan åka dit och träffa dem. Kul!
Imorgon kommer Ellinor också. Enligt ryktet kommer Alice och hennes man tillbaka från Phi Phi idag också. Jävlar, kändistätt (?) i Ao Nang igen!

Kära Denice påminde mig också i förrgår om att vi hade tagit massa bilder när vi var på Chang bar sist, det hade jag HELT glömt bort så här får ni smaka lite på dem..

Sisters huuuuuuuuuuuuh :D Kanske inte men vem bryr sig likzåm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0