Jag ska bli nykterist som Kissie

Oj oj oj är allt jag säger.

Eller nej.

Fy satan vilken kväll igår. Skulle gå ut och dricka EN öl. Drack två, och sen blev det några buckets och en till öl som Denice bara var tvungen att bjuda mig på. Jag kunde liksom inte säga nej. Rajraj var inte så glad tror jag. Jag vet inte jag minns inte riktigt hur det var om han svarade när jag pratade med honom när jag kom hem eller om jag ens pratade med honom. Satte mig en stund vid datorn, till typ halv fem (!!), klunkade en jävla massa vatten så att jag skulle må som en gudinna idag men det funkade liksom inte trots att jag kände mig helt nykter när jag somnade.
Nu ska jag försöka att inte dricka på ett tag. Har 4000B. Det är allt jag har. Nu jävlar blir det mysiga hemmakvällar med ett glas vatten och en näve luft.

Fy jag måste få ett jobb. Arbetsvisum och köret tack. Vinna lite pengar, 10 000 kr räcker. Snälla.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaa min sköna, jag ska flytta dit:) den 17 januari går planet och jag vet inte hur länge jag blir där:) beror på jobb och sånt<3

2010-12-09 @ 16:10:56
URL: http://dodlarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0