Myskväll


Ikväll är det hemmakväll. Gosa lite.
Bara några dagar kvar till julafton, ser fram emot det mycket!
Sara, Malin och Hanna är ju här nu. Igår var vi på catfishfarm och matade fiskarna och gick vilse i djungeln en liten skvätt sen dippade vi oss i sötvattenshålan. Malin badade inte, jag dippade mig väldigt snabbt, Sara simmade till lianen men ganska hysteriskt och var väldigt rädd, Hanna simmade runt och svingade sig i lianen. Lätt minst töntig av oss alla.
Imorgon ska vi åka och rida elefant. Eller inte jag då men jag ska ta med dem till elefanterna så de kan glida runt i djungeln på de där läskiga djuren, dagen efter det blir det väl bungyjump, samma där jag tänker INTE göra nåt sånt. Så jävla dum är jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0