Elefantsafari

Har fått höra de senaste dagarna att jag är en jävligt bra guide och det vämer i hjärtat. Var ju kanske inte den bästa guiden till Mathilda hehe men nu jävlar. Idag har vi vart på elephanttrekking med Madde och jag tänkte ju inte glida runt där men det fick jag göra ändå, helt gratis. Tack för det.
Det var kul, iaf jävligt mycket roligare än när jag gjorde det första gången på Koh Samui för lite mer än ett år sen. Fick rida runt på en elefant som hette typ Bangtong eller något sånt med Malin och en liten guide eller vad man ska kalla det. Sara och Hanna fick glida runt på en snäppet större elefant.

Efter det åkte vi till stranden, jag har kört Ri till hans kontor så han har fått jobb på själva kontoret nu och det tycker jag är bra så han kan tjäna ihop lite pengar och komma ut från lyan och se lite människor.
Sen har jag nyss varit på marknaden och innan det traskade jag runt med Madde i Ao Nang coh köpte en julklapp till Denice. Nu har jag bara en julklapp kvar att köpa och det är till Ri. Den svåraste av alla. Har inte den blekaste aning om vad jag ska hitta på till honom så han kanske kan få typ en puss eller något. För det får han ju aldrig annars.

Här kommer iaf lite bilder från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0