Äckliga jävla måndag

Idag är det inte lika fint väder som igår. Det har spöregnat hela natten.
Så planerna för idag är väl mest att sitta instängd på mitt rum och kolla på film, köpa lite godis (fast jag officiellt inte äter godis, om Ri frågar), posta ett brev till banken, köpa cigg till Madde..
Fan vad jag dör här uppe. Ska kanske ta mig tid till att prata med chefen om att jag vill jobba mer också. Jobbar ju fortfarande inte heltid! Jävla skit. En månad kvar.

Jag längtar hem så in i helskotta. Saknar min familj så jävla mycket.

Åh kan inte bara allt med banken fixa sig NU så jag kan boka biljetter både hem till Sverige och till Thailand. Jag blir så jävla deprimerad här uppe. Vill åka hem nuuuu för jag dör av boringness och saknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0