Bajs

Ja då var det ännu en ny dag då. Om typ fem veckor åker jag till Thailand. Håller på för fullt att mejla med STA travel men det går lite segt eftersom det inte bara är att boka pang tjoff utan det ska vara barnbiljett där, en hemresebiljett där, en ombokningsbar här, tre biljetter ner till Thailand och ingen hem utan en båtresa på ett sjörövarskepp.. Ja alltså det blir lite krångligt så det är inte konstigt att allt blir fel.
Men det är på gång!

Idag ska jag försöka hålla mig från att köpa godis. Har överlagt lite med Ri och han sa att han anade att jag inte skulle klara mig utan godis så jag skulle iaf försöka och om det inte gick fick jag bara köpa lite godis. Det är ju alltid en början. Ska nog käka frukost nu och sen traska ner till affären och köpa ägg till extrapris (10 kr för sex ägg!!).

Idag var första gången på länge som jag pratade med Ri utan att skita på mig. Varje gång vi har pratat den senaste tiden har jag fått avbryta och springa iväg och skita. Inte idag! Jag börjar tro att det är för att Ri är så jävla brun som jag börjar tänka på bajs när jag ser honom och då öppnas portarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0