Det luktar säkert rutten torrfisk

Fy det luktar fis här. Eller typ köpeköttbullar.
Men det gör inget för solen skiner och jag har varit ute idag. Vaknade vid elva och var ute på bryggan redan halv tolv! Efter två timmar tröttnade jag och gick till masten där Madde låg och stekte.
Sen vart vi hungriga och gick hem och lagade som vanligt massa pannkakor och tryckte. Härligt!
Är så jävla trött på knäckebröd utan pålägg. Havregrynsgröt är ju fortfarande gott men det är den enda "maten" jag har numera. Måste köpa lite mer annars blir det BARA godis här.
Har ju nästan inga havregryn kvar nu. Räcker väl till tre frukostar till sen är det KÖRT!

Hoppas jag fått en gnutta brun färg på mina fina armar idag. Och kanske lite i ansiktet. Skulle vara härligt så man inte ser sådär hejjagkomprecishemfrånauschwitz-aktig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0