Glad Frida

Resan hem är bokad! Resan till Thailand är bokad!
Imorgon är det en månad kvar tills jag, Stella och Leo sätter oss i våra stora fluffiga förstaklassfåtöljer på Thai Airways och sippar gratischampagne, sörplar ostron och njuter av vårat direktflyg till Bangkok tillsammans.
Nu jävlar kör vi!

Det blir ingen slappisdag idag inte trots att detta är min första lediga dag efter nio dagars arbete. Kan verka så utåt men jag är produktiv idag. Har mejlat den norska cp-banken, bokat två resor och städat här på kollektivet och det är inte slut där. Nu ska jag plugga, plocka i ordning i mitt rum, ge mitt bankkonto till chefen och seeeen blir det myys i sängen. Dock mol allena denna gråa dag.
Men om en månad kan jag gosa med Ri!!!

Nu ska jag klistra på min nya header som Ellen har gjort till mig för att jag var så himla bäst och gissade rätt på hennes tävling höhö. Lite kul måste man ju få ha denna übervarma sommar med en medeltemperatur på 10 grader och regn i snitt varannan dag.

Kommentarer
Postat av: plahnet

Yeay nu blev jag också väldigt glad här borta! :D

2010-07-22 @ 23:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0