HCHFNP, ganska enkel diet

Jag har märkt vad nya grejen är. MUSIKVIDEOS! Jag ska tamejtusan också spela in en låt och göra en musikvideo. Den kommer släppas 23 augusti!
Nu jävlar ska jag hitta manager, låtskrivare, studio och en massa snygga brudar till videon. Jeez, detta kommer att bli succé! Kissie släng dig i väggen, kan man inte sjunga ska man inte låtsas. Jag kör fullt ut, bjuder på the real thing. Inget jävla datortjafs.

Annars då. Livet leker väl inte direkt. Glädjen över att ha biljetten bokad dog ganska snabbt. Gick och köpte godis i regnet igår, tryckte den på tio minuter och fick bajsont i magen. Mådde lite lätt illa resten av kvällen.
Började dagen idag med pannkakor och glass. Funtar på att käka upp den sista äppelpajen nu så den inte blir gammal (neej fy får inte ens tänka sånna hemska tankar).

Jag och Madde har kommit fram till en sak. Den enda lilla glädjen man får här uppe är ju för fasen mat! Mat, godis, godsaker, glass, ja you name it!
Kommer ju inte behöva åka tåg hem, kan ju bara lägga mig på spåret och rulla hela vägen ner till Stockholm. Undrar om jag vågar ställa mig på vågen när jag kommer hem, den lär ju spricka.
Alltså Fatcamp 2010 är vad detta är! Inget bantningsläger om man nu får för sig det, tvärt om. Fläska på dig så mycket du bara kan på 2 månader är vad detta är.
Denna blogg är ju typ motsatsen till Katrin Zytomierskas blogg just nu. Hon kör LCHF, jag kör HCHFNP. Gissa vad det betyder då.. Det är iaf ingen batningsmetod.

(High Carbs, High Fat, No Protein)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0