Idag är det dåligt väder

Kul att min mjölk var helt fryst nu när jag skulle hälla den över min delikata havregrynsgröt. Jag har länge tyckt att det har varit lite väl kallt i det där kylskåpet och nu fick jag det bevisat. Kul. Mjölksorbet?

Stella har nu kommit på en plan hur vi kan vara duktiga thaiflickvänner åt våra män när vi kommer ner. Matlagning varje lördag från oss till dom. Sen kommer Ri och Bass bli bästisar och vi kan gå på parmiddag varje dag! Gud ås kul vi kommer få det.
Och även fast Leo kommer att vara två år äldre än vår lilla baby så kommer de att komma så bra överens och bli bästisar dom med. Fy satan vad bra vi kommer att ha det där nere! Bass och Stella kanske också ska få vara med på förlossningen?


Hittade en liten bild från precis innan jag åkte till Norge. När jag städade Alices rum, Fredrik var med som sällskap och Alice såg till att hålla vinglasen påfyllda för en trevligare atmosfär.

Kommentarer
Postat av: Denice

Fryyys inte ut mig daaaa

2010-07-04 @ 15:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0