Jävla Henningsvaer

Jag som hade tänkt att vara lite rolig och visa vad jag hade gjort idag. Visa min lilla film som jag klistrat ihop. Inte för att jag blev så nöjd eller för att jag ens vågar kalla den ett tiny masterpiece men ändå så den inte var helt förjäves. Men det tar sin lilla tid att ladda upp på youtube faktiskt. Får se om jag hinner innan datorn dör.

Mitt godisförbud gick ju bra. Köpte bara liite godis idag och jag har sånna cravings!! Måste ha mer! Men jag tror att kiosken stänger om lite drygt en haltimme så håller jag ut tills dess är faran över. Måste bara ha något att tugga på! Men vad?! Vill baka massa goa grejer..
Jag vill bara göra pannkakor varje dag men jag lyckas hejda mig. Vet inte vad alla andra skulle säga. Det är därför jag klarar mig, hade jag bott ensam skulle jag inte göra annat än att moffa pannkisar.

Postade iaf mitt brev till banken idag så snart lär jag väl ha ett bankkonto. Bingo!
Ikväll ryktas det om personalmöte och jag känner på mig att det kommer att ta ett tag. Finns mycket klagomål som vill ut från allas käftar där nere i köket. Satan vad det ska bli skönt den dagen jag får lämna det här stället och aldrig någonsin mer komma tillbaka. Slippa alla människor, kylan, ödemarken.


Weey det blev klart nu!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad heter låt nummer 2 ? :) thailåten...=)

2010-07-12 @ 22:43:44
URL: http://livetsresa.blogaholic.se
Postat av: Denice

Helt underbart! fräsiga rysningar jag fick i magen!! =)

2010-07-13 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0