Kakor, godis.. 14kg på två dagar. Jeez.



Alltså man blir ju galen på vädret här uppe! I morse satt vi alla brudarna ute på bryggan utanför Bryggehotellet och drack varm choklad och det var varmt! Så varmt att man kunde ta av sig jackan och sitta i bara kofta! Woh det är tropisk hetta kan jag lova.
Men när jag tog mitt pick och pack och pallrade mitt feta arsle upp till masten.. Ja då var det plötsligt fullt av mörka moln och en hel del kalla vindar. Dessutom glömde jag en otroligt viktig sak så jag bara vände och gick hem igen.
Men imorgon ska jag jobba sådet blir great. Då behöver jag inte oroa mig för mörka moln och sånt skit.
Var nere i disken nyss och snackade lite med diskpojken och sa att jag tyckte att han förtjänade en ledig dag imorgon och att jag gärna ställde upp och jobbade istället för honom.

Fyndade idag på affärn! Skulle egentligen köpa massa godis och trycka men så gick jag förbi kakhyllan bara för att smeka lite på allt gott och kolla så det var lugnt där med mina små sötsaker. Och vad ser jag?! Ett paket safari-kakor (TILLBUD!) endast 10 norska kronor (12,21 sek enligt forex). Tror nästan att det hade varit olagligt att inte slå till så jag gjorde ju bara det jag trodde var rätt.
But don't you worry! Blev såklart en redig påse med godis också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0