Köööööör

Vad äter jag till frukost idag? Havregrynsgröt, sylt och... Inget mer! Jävla skit! Mjölken har ju som bekat fryst till en isklump och jag har druckit det som gått att dricka, "ismjölksvatten". Och idag hällde jag på det sista på min mjölk men det var bara vitt vatten, smakade inte ett skit.

Blev förbannand så nu är hela min dag förstörd. Plus att N-knappen driver mig till vansinne.

Hur som haver barnen kär, idag ska jag jobba (hoppas jag får jobba alla de timmar som står på schemat). Imorgon då jävlar måste jag åka till Svolvaer och skaffa bankkort. Kommer ju aldrig få någon lön annars vilket leder till att jag aldrig kommer kunna boka någon biljett så jag aldrig kommer kunna åka till Thailand och då kommer jag aldrig mer att träffa Ri och det betyder att han kommer att träffa någon annan och gifta sig och skaffa barn och då blir jag ledsen i ögat.

Så.. Måste göras pronto verkligen PRONTO! Imorgon kör jag annars dör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0