Solen skiner, ost i kylen.. Kan livet bli bättre?


Ibland blir man glad.
Öppnar kylskåpet och finner denna lapp. Öppnar den. Hittar brieost och blåmögelost! Finns änglar? Ost, sån ost som man drömmer om men aldrig skulle få för sig att punga ut tusentals norska kronor för själv har någon rik jävel lämnat till mig.
Misstänker att det är fisparet. Dom har nog lämnat huset nu för jag har inte sett dem idag och nu ligger detta i kylen. Är det inte underbart?

Och till råga på allt skiner solen idag. Har dock ingen bok och ingen vän att gå ut med men jag ska nog sätta mig på bryggan en stund ändå och försöka få lite frisk luft. Det har jag ju inte fått för mycket av här uppe iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0