Vad åt jag till middag igår?

Idag är jag lite glad tror jag. För jag ska åka i till stan och handla så jag kan laga pannkakor idag! Guud vad gott det kommer att bli o ack sicken paltkoma jag hoppas att jag hamnar i.

Annars så jobbade jag åtta timmar igår, bra, duktig tjej. Idag är jag ledig.

Om typ en månad kommer jag till Saweden. Det kommer att bli så jävla mysigt i vinter. Alla som ska åka ner och leka med mig! Guu så skoj.

Men nu orkar jag inte med den här skiten längre. Finns inget att skriva förutom att jag inte har någon mat och att jag är svihungrig.

Joo förresten snälla snälla snälla gissa vad jag åt till middag igår!

Kommentarer
Postat av: Ellen

havregrynsgröt ? ;)

2010-07-07 @ 18:53:19
URL: http://almqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0