Andra världskriget i natt

Gillar verkligen att Kissies dissar folk som sitter ute i parker och dricker nu såhär på sommaren. Tycker att det är skitkul. Jag menar varför sitta ute i en park och njuta av sol och värme när man kan sitta inomhus som man ändå måste göra resten av vintern? Kissie har inte din mamma lärt dig att man mår bra av frisk luft?

Ikväll blir det party här i Henningsvaer. Madde tyckte att jag var en dålig kompis igår som inte ville följa med ut en sväng igår för att jag var så himla trött. Men ikväll då ställer jag upp! Fast nu kanske Madde strejkar för att straffa mig, inga problem. Bara att spara ölen till nästa fest! :D

Älskar att håret blir superfluffigt här uppe när det är nytvättat. Ingen liten slickad padda på huvudet som i Sverige.

Idag ska jag börja jobba klockan sex. Får se om jag behövs tidigare.

Sen jag kom tillbaka från Thailand har jag drömt så jävla mycket! Varje natt drömmer jag något om Thailand, kanske bara något jättelitet eller värsta drömmen. I natt drömde jag att det var andra världskriget som bombade mig och min klass när jag gick i högstadiet. Jättejobbigt, jag sprang och sprang men jag kom aldrig fram. Det var jättesegt att springa och jag försökte ta mig ut ur en byggnad när någon hade kastat en handgranat där inne innan den skulle sprängas men alla trängdes och jag kom aldrig fram - det blev dock ingen explosion förrän långt senare.
Jobbigt hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0