Jag och Dodlarn är dreamteam!


Ouf nu har jag haft lite quality time med mina vänner igen. Stella väldigt kort på Skype, Denice lite längre, Lisa väldigt länge och Dodlarn ett ganska bra tag på msn.
Dodlarn kan vara rätt underhållande på msn.

Saker vi har pratat om idag:
Vad vi ska leka när jag kommer hem
Vad man kan göra om man har tråkigt och vill tänka på något annat
Att Emelie är den största slampan i världshistorien (Samantha diskad sedan länge)
Att män kan vrida om snoppen några varv
Norsk midsommar
Att vi saknar varandra

Snart blir det ändring på det roliga och massa skit i brallan istället. Jag och Madde ska nämligen kolla på... (trumvirvel).. PARANORMAL ACTIVITY! Som skydd mot onda andar ska vi införskaffa:
Täcke som är ogenomträngligt för andar/spöken
Nya strumpor till Madde
En kopp te
Digestivekex från euroshopper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0