Midnattssol

Jaadå jag lever. Var dock lite osäker idag på om jag verkligen skulle göra det eller om jag bara skulle ge upp och gå och dö. Internet stängdes av och skulle vara avstängt till 5 juli.
Jag gick ut och tog en promenad med syftet att leta efter ett bra ställe att dränka sig, hittade en fin brygga att hoppa ifrån men kom på att jag antagligen bara skulle klättra upp för trappan snabbare än jag nuddat vattenytan. Så jag gick hem igen och då hade Madde slutat jobba så vi käkade lite och färgade kalufsen på mig.

Sen nu på kvälla åkte vi iväg till världens ände och kollade på midnattssolen. Det var ju rätt så läckert om jag får säga det själv.

Denna bild är tagen exakt 00.00 om man ska lita på klockan på min kamera. Midnattssol!



Midnattssolen gör ju lite att man tappar uppfattningen om vilken tid det är och därför är det svårt att leva som en vanlig människa, dvs. gå upp på morgonen och vara pigg (vilket ändå aldrig har varit min starka sida men nu har jag något att skylla på) och gå och lägga sig på kvällen och vara trött.
Jag är mer trött när jag är trött och sover därför då. Därav min lilla nap på lite drygt tre timmar mitt på dagen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0