Pannkakor

Snart ska jag och Madde iväg på pannkaksmiddag hos Emma. Gud vad gött att få något annat i magen än nudlar, knäckebröd och havregrynsgröt. Vill iofs moffa tacos hela natten lång men det är dyrt och så finns det ingen köttfärs på konsum här (eller jaaaaa jag vet det heter inte konsum). Eller jo det var visst två lögner i den meningen, det finns ju fryst köttfärs packad som en liten korv. Ingen var särskilt taggad på den.

Idag har jag jobbat wey! Skulle ju jobba hela dagen hela kvällen men fick gå vid sex, eller var rättare sagt tvungen att gå vid sex. Inga gäster just då. Kom väl ett tiotal under dagen annars. Fan.
Ikväll ska vi nog gå till klättercafet och supa oss fulla. Men jag som är så fattig kanske skippar det. Inte supa om jag inte jobbar, inte supa om jag jobbar. Det är mitt motto! Ska försöka leva efter det nu också. Gick ju hem o sussade igår men jag känner mig som en jävla torrboll!
Fast vad vill jag helst? Dricka superdyr öl här eller stanna i thailand längre? Svår fråga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0