Att vara eller icke vara... Utstirrad.

Idag blir det en liten utflykt för Frida och Madde!
Igår var det ju hemmafru-dag och på kvällen kom Stella och Bass över för en liten movienight men de hann kila hem innan 90210 började. Idag blir det en äventyrsdag! Ska väl antagligen åka och kolla på alla stora läskiga fiskar i Ao Namao och se om vi kan hitta något annat spännande också. Guu så skoj!
Måste se till att pallra mig till stranden någon dag också. Den lilla brännan jag fick på båtturen för två veckor sen har ju liksom ramlat bort fläckvis på ryggen. Inte så supersnyggt, är alltså pyttelite brun med massa vita medelstora prickar på axlarna.. Får inte gå klädd i linne men det är väl på ett sätt ganska bra eftersom man egentligen inte ska gå runt med bara axlar i det här landet.

Om tio dagar ska Ri åka hem till sin familj. Jag har blivit medbjuden men jag funderar fortfarande på vad mitt svar kommer att bli. Antagligen nej, är ganska van att bli utstirrad men denna resa kommer att ta utstirrningen till nya höjder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0