Dagen efter browneye day

Var nyss ganska arg. Rajraj skulle ju komma hem idag SENAST klockan ett. Snart är klockan två. Han är i Krabi town någonstans fick jag reda på efter att ha ringt sönder honom. Men han var inte så pratglad, sa att vi skulle prata senare. Jag undrar bara när!? Här ligger jag hemma i sängen, har vart utan el hela dagen (nu har den äntligen kommit tillbaka) och väntar på att han ska komma hem för jag är hungrig och kan inte åka någonstans för jag kan inte starta moppen from hell.

Men så satte jag på lite musik och blev så glad. Sångaren i Ok Mocca är ju bara för söt! Älskar att höra på hans "leggae"låt haha. Alai? Nu jävlar ska jag pumpa muskler för Ri ska få en stor fet jävla smocka när han kliver in genom dörren. Om han nu gör det.

Kommentarer
Postat av: Dennis

sv: det måste testas! tack för tipset. :)

2010-11-18 @ 10:02:50
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0